C3 - Mòdul 4 - Ús del calendari.

C3 - Mòdul 4 - Ús del calendari.

Question 1 Edita

Per utilitzar el calendari amb el Mozilla Thunderbird, he de descarregar-me una aplicació a part del gestor de correu?
Trieu una resposta.
Question 2 Edita

Puc gestionar el meu calendari de Google veient vàries setmanes alhora?
Trieu una resposta.
Question 3 Edita

Puc crear una cita amb el meu calendari que es repeteixi cada 12 dies?
Trieu una resposta.
Question 4 Edita

Tinc periòdicament cada dijous una visita al metge i voldria eliminar la d'aquest proper dijous, podria fer aquesta opció sense perdre la periodicitat?
Trieu una resposta.
Question 5 Edita

Puc configurar que la meva setmana laboral al calendari sigui de 4 dies?
Trieu una resposta.
Question 6 Edita

Puc buscar al meu calendari el dia de qualsevol any?
Trieu una resposta.
Question 7 Edita

Puc convocar una reunió amb vàries persones que tinc a la meva llibreta de direccions?
Trieu una resposta.
Question 8 Edita

No haig d'activar la casella d'enviar invitacions perquè ja he adjuntat els destinataris.
Trieu una resposta.
Question 9 Edita

Quan convoco una reunió puc adjuntar una imatge o fotografia perquè la vegin els altres participants?
Trieu una resposta.
Question 10 Edita

Només puc veure jo el meu calendari en el calendari de Google?
Trieu una resposta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario